Tuesday, April 13, 2010

Salam Perkenalan..

salam, aku lah kasih, bowlers semua kenal aku dengan nama kasih, balingan pertama dimulakan dengan kalimah Allah yang suci, dalam hati terselit cuak, balingan pertama penentu perfect game..yeahhhhh alhamdulillah strike, balingan pembukaan yang cukup bermakna..

Blog ini aku wujudkan sebagai pemangkin semangat terhadap diri sendiri, sebagai pembakar semangat aku untuk terus berbowling hehe..tu la kan dalam banyak-banyak kegiatan masa lapang yang aku buat, bowling lah yang
paling serasi dengan aku.  Kehadiran bola kedua dalam hidup aku pada 5 April 2010 xkan aku lupakan. Penantian yang lama tapi cukup berbaloi..Lama sebab tunggu orang nak tebuk lobang tu entah kemana masa tu.. =)

Antara lane fevret aku adalah seperti ARL Power Bowl Alamanda and south city Seri Kembangan, nak citer kit pasal bowling centre kat south city ni nampak cam bowling centre pusaka, ala-ala old skool tapi giler wehhh, best sangat lontar kat situ, xcaya?? xcaya tanya 'cyber' hehe nanti ada masa aku kenalkan siapa cyber tu tapi better korang g try sendiri, yang c graded pun kalau lontar kat south city akan turun pangkat kepada pangkat beginner je tau..

0 comments:

Template by:
Free Blog Templates